fbpx

אין לכם מושג כמה זה פשוט

אז איזה תוכן צריך להכין לאתר

הכנת התוכן

יש לא מעט שחוששים מהכנת התוכן. אני ממליץ בחום לעשות את הכנת התוכן בעצמכם , ולא דרך גורם חיצוני כלשהוא ממספר סיבות עיקריות ושתיים מהן : 1) רק אתם מכירים לעומק את העסק שלכם 2) גוגל אוהב תוכן אותנטי וזה יכול להוות יתרון. כאן אסביר לכם בנקודות מה להכין. סמכו עליי , לא מדובר על יותר ממספר דקות עבודה למה שצריך לאתר תדמית באמת. בחנות אגב – העבודה שלכם הרבה יותר קלה

רעיונות להכנת תוכן לאתר תדמית (חנות נמצא מתחת)

אודות

תתחילו לרשום בין 100-250 מילה מילה אודות העסק. מומלץ לרשום את התוכן בצורה "ציורית" ומעניינת ולא בצורה של קורות חיים ונקודות.

תחומי התמחות

אתם נותנים שירותים. תקפידו לרשום אותם בנקודות. ניתן לפתח כל נקודה מעבר לכותרת 20 מילה או 500 מילה. הכל תלוי כמה תרצו להרחיב

שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שהלקוחות שלכם יתקלו בדברים שהיו רוצים לשאול , נסו לפרט בעזרת כתיבת שאלה ותשובה (בערך 5-10 כאלו)

לוגו

במידה ויש לכם לוגו כמובן לשלוח גם אותו. במידה ואין - נסתדר בעזרת כיתוב יפה או נשלח לכם קישור לאתר שבונים בחינם.

למה לבחור בנו

גם כאן מומלץ לרשום איזה 100 מילה שמתאר את היכולות שלכם וכו'.

פרטי יצירת קשר

הלקוחות שלכם לעיתים קרובות רוצים את האפשרות ליצור קשר במגוון דרכים לכן מומלץ לרשום טלפון , פקס , מייל , מייל , כתובת עסק

קישורים לרשתות החברתיות

כל רשת חברתית שיש לכם , נוכל להטמיע בקלות בחלק העליון או התחתון של האתר. זה גם עוזר לקידום

כל תוכן שתרצו להציג באתר

אם יש לכם תכנים נוספים , תיק עבודות , גלריות , טקסטים נוספים וכו'. פשוט תצטרפו ואנחנו נדאג שזה יהיה באתר

אל דאגה

גם אם הסתבכתם ואתם לא בטוחים איזה תוכן להכין , רק שתפו אותנו במקצוע שלכם , ויתכן ונבנה אתר עם רעיונות לכתיבה , ואז רק תצטרכו להשלים לאחר שתראו את האתר

מה צריך להכין לאתר חנות

אודות

תתחילו לרשום בין 100-250 מילה מילה אודות העסק. מומלץ לרשום את התוכן בצורה "ציורית" ומעניינת ולא בצורה של קורות חיים ונקודות.

רשימת קטגוריות

במידה ויש חלוקה של המוצרים לקטגוריות , לדוגמא , בחנות לכלי בית , יש מוצרים למטבח , מוצרים לחדר השינה וכו'. פשוט לשלוח את הרשימה (אנחנו נבקש תוך כדי עבודה)

מוצר אחד לדוגמא

שמורכב משם המוצר , מחיר , תיאור קצר או ארוך , לאיזה קטגוריה הוא שייך במידה ויש ותמונות. אל דאגה כל זה אנחנו מבקשים בזמן הבנייה ממילא. לא צריך להתאמץ ולהכין מראש

Commercial delivery

פרטים על המשלוח

מהן שיטות המשלוח האפשרויות , מחירים . לדוגמא , משלוח בדואר 15 ש"ח ומשלוח עם שליח עד הבית 35 ש"ח

לוגו

במידה ויש לכם לוגו כמובן לשלוח גם אותו. במידה ואין - נסתדר בעזרת כיתוב יפה או נשלח לכם קישור לאתר שבונים בחינם.

פרטי יצירת קשר

הלקוחות שלכם לעיתים קרובות רוצים את האפשרות ליצור קשר במגוון דרכים לכן מומלץ לרשום טלפון , פקס , מייל , מייל , כתובת עסק

×
דילוג לתוכן